Regulamin
§ 1
Przedmiot regulaminu
Niniejszy regulamin określa przedmiot świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie obiektu i jest integralna częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej jak również poprzez dokonanie rezerwacji.
Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Coco Boutique Hotel & Spa
§ 2
Doba hotelowa
Pokoje wynajmowane są na doby (tzw. Doba hotelowa).
Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 w dniu przybycia i kończy się o godzinie 11:00 w dniu zakończenia pobytu.
Pozostanie w pokoju lub pozostawienie rzeczy po godzinie 11:00 w dniu wyjazdu, traktowane jest jako przedłużenie pobytu o kolejną dobę hotelową
Życzenie przedłużenia pobytu, Gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godziny 20:00, w dniu poprzedzającym dzień wymeldowania. Obiekt uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę możliwości.
§ 3
Płatności
Opłata za pobyt pobierana jest z góry najpóźniej w dniu przyjazdu za określoną ilość noclegów zgodnie z rezerwacją.
Naliczenie wartości rezerwowanych usług w obiekcie następuje zgodnie z obowiązującym cennikiem w dniu dokonania rezerwacji.
Opłata miejscowa jest obowiązkowa i płatna w recepcji.
§ 4
Meldunek
Podstawą do zameldowani Gościa jest okazanie pracownikowi recepcji dokumentu tożsamości z fotografią oraz podpisanie karty meldunkowej.
W przypadku odmowy okazania dokumentu tożsamości w sposób umożliwiający zameldowanie, recepcjonista ma prawo odmówić wydania karty klucza do pokoju.
Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju ani też miejsca w pokoju innym osobą bez uzyskania zgody Recepcji, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
Gość hotelowy może przyjąć do swojego pokoju osoby odwiedzające w godzinach od 8:00 do 22:00. W pozostałych godzinach istnieje obowiązek meldowania dodatkowych osób przebywających w pokoju.
Obiekt może odmówić zameldowanie Gościa pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, lub takiego, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin Obiektu wyrządzając szkodę w mieniu hotelowych Gości, albo szkodę na pracownikach Obiektu lub innych osób przebywających w Obiekcie, albo też w inny sposób zakłócił spokój podczas pobytu Gości lub funkcjonowaniu Obiektu.
W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby, Obiekt nie zwraca za pozostałe doby hotelowe.
§ 5
Usługi
Obiekt Coco Boutique Hotel & Spa ma obowiązek zapewnić bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowania tajemnicy informacji o Gościu oraz profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Obiekcie.
Na życzenie Gościa Obiekt świadczy nieodpłatnie następujące usługi m.in. : Udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą; budzenie o wyznaczonej godzinie; przechowywanie bagażu Gościa – Obiekt może odmówić przyjęcia bagażu w terminach innych niż daty pobytu Gościa hotelowego oraz nie mających cech bagażu osobistego.
§ 6
Odpowiedzialność
Gość powinien powiadomić Recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za zabrudzenia, uszkodzenia lub zniszczenia urządzeń hotelowych oraz braki w wyposażeniu hotelu powstałe z winy Gościa lub z winy osób go odwiedzających.
Coco Boutique Hotel & Spa nie wyraża zgody na dokonywanie przez Gości jakichkolwiek zmian w pokojach hotelowych i ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawieniem mebli i wyposażenia, nie naruszającym ich funkcjonalności oraz bezpieczeństwa korzystania.
§ 7
Cisza nocna
W obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 6:00 dnia następnego.
Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Obiektu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Obiekt może w trybie natychmiastowym odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę. Jednocześnie Obiekt zastrzega sobie prawo do wyegzekwowania opłaty za rozpoczętą dobę.
§ 8
Karta hotelowa
Karta hotelowa (klucz), którą Gość otrzymuje w chwili zameldowania jest kodowana dla Gościa na czas jego pobytu i nie może być przekazywana sobą trzecim.
W przypadku zgubienia lub uszkodzenia karty hotelowej Gość winien natychmiast zgłosić ten fakt w Recepcji.
Opłata za wydanie nowej karty hotelowej wynosi 50 zł.
§ 9
Bezpieczeństwo
Z względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek, żelazek i innych urządzeń eklektycznych nie stanowiących wyposażenia pokoju.
Zabrania się przechowywania w pokojach hotelowych ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.
Przed każdorazowym opuszczeniem pokoju należy sprawdzić czy zakręcone są krany, zamknięte okna oraz czy nie zaprószono ognia.
§ 10
Zwierzęta
Obiekt akceptuje na swoim terenie obecność zwierząt o masie do 10 kilogramów.
Właściciel zwierzęcia jest zobowiązany do utrzymania go w taki sposób, aby nie stanowił zagrożenia dla innych Gości oraz personelu.
Pobyt z zwierzęciem podlega dodatkowej opłacie.
Pobyt zwierzęcia w Obiekcie warunkowany jest udokumentowaniem książeczki aktualnego sczepienia i poświadczenie odrobaczenia. Obiekt nie przyjmuje zwierząt chorych.
Za wszelkie szkody wyrządzone przez zwierzę odpowiada jego właściciel.
Właściciela zwierzęcia obowiązują takie zasady jak: zakaz wprowadzania zwierzęcia do punktów gastronomicznych, rekreacyjnych, Wellness & Spa, a w miejscach ogólnodostępnych właściciel zwierzęcia ma obowiązek trzymania go na smyczy.
Właściciel zwierzęcia jest zobowiązany sprzątać odchody pozostawione na terenie Coco Boutique Hotel & Spa.
§ 11
Wyroby tytoniowe
Na terenie całego Obiektu obowiązuję zakaz palenia papierosów i wyrobów tytoniowych, poza strefami wyznaczonymi: taras sprzed wejściem. Naruszenie powyższego zakazu stanowi wykroczenie w rozumieniu art. 13 ust. 2 ustawy z 09.11.1995r. O ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych (Dz.U. Nr 10 poz. 55 z późn. zm.) i wyrobów typu e-papieros - zagrożone karą grzywny 500 zł. Złamanie zakazu palenia papierosów i wyrobów tytoniowych jest równoznaczne z wyrażeniem przez Gościa zgody na pokrycie kosztów dearomatyzacji pokoju w wysokości 5000 zł, które zostaną automatycznie doliczone do rachunku.
Dziękujemy za czas poświęcony na zapoznanie się niniejszym Regulaminem.
Mamy nadzieję, że zachowanie powyższych wskazówek wpłynie pozytywnie ma Państwa pobyt w naszym Obiekcie.
Regulamin Rezerwacji Online
I. Proces Rezerwacji Online
Rezerwacja poprzez system rezerwacyjny odbywa się w następujący sposób:
1. Klient otrzymuje możliwość wyboru oferowanych Pakietów oraz standardowych noclegów, które to przedstawione są w panelu rezerwacyjnym.
2. Po zapoznaniu się z zawartością i ceną Pakietu Klient może wybrać termin wybranego pokoju i opcje dodatkowe lub pakietu pobytowego.
3. Po wyborze Oferty Klient przechodzi do kolejnego kroku - formularza, w którym wypełnia swoje dane osobowe oraz swoje uwagi dotyczące rezerwacji.
4. Po uzupełnieniu danych Klient może dokonać wpłaty zaliczki poprzez na jeden z wybranych sposobów:
* kartą kredytową (Visa, Mastercard, Eurocard, JCB, Diners Club, Polcard)
* Płatności elektronicznym przelewem bankowym (mTransfer, Płacę z Inteligo, MultiTransfer, Przelew24)
* standardowym przelewem bankowym
(*Transakcje kartą kredytową i e-przelewem są realizowane za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Przelewy24.*)
4a. Przy wybraniu jednej z pierwszych dwóch opcji Klient przekierowany na stronę umożliwiającą wpłatę Zaliczki poprzez System Obsługi płatności Przelewy24. Autoryzacja danych następuje przez połączenie się z systemem Przelewy24 za pomocą szyfrowanego 128 bitowego protokołu. Po przyjęciu wpłaty przez System Przelewy24 Klient zostaje automatycznie powiadomiony emailem o potwierdzeniu wpłaty i dokonaniu rezerwacji - E-mail zawierał będzie: dane klienta, nazwę hotelu, opis oferty, całkowitą cenę pobytu, wpłaconą zaliczkę oraz kwotę do dopłaty w hotelu. Pozostałą kwotę za zakupiony pobyt Klient wpłaca w Hotelu. Jako podstawę wpłaty zaliczki oraz rozliczenie pozostałej kwoty należy przedstawić w recepcji e-mail Potwierdzający Rezerwację.
4b. W przypadku wyboru przez Klienta trzeciej opcji ( zapłać przelewem bankowym lub zapłacę poźniej ) - Klient otrzymuje emailem potwierdzenie Rezerwacji Wstępnej, która będzie Potwierdzona PO wpłacie zaliczki, którą to można wpłacić standardowym przelewem bankowym lub systemem online. Rezerwacja utrzymana jest jako Wstępna przez 48 h od momentu dokonania rezerwacji i może być anulowana jeśli w tym czasie nie wpłynie zaliczka. Po wpłacie zaliczki Klient otrzyma emaila potwierdzającego rezerwację, który należy przedstawić w recepcji hotelu celem pełnego rozliczenia.
Opłaty dot. Rezerwacji
1. Klient wpłaca wyliczoną przedpłatę w jeden z dostępnych w systemie sposobów, pozostałą część dopłaca po przyjeździe do Hotelu.
2. Brak wpłaty w podanty terminie spowoduje anulowanie rezerwacji i odstąpienie od umowy realizacji usługi.
3. Klient nie ponosi żadnych kosztów wynikających z wykonania transakcji Rezerwacji.
III. Reklamacje
1. Reklamacje mogą być składane z tytułu:
a. Niedotrzymania z winy Usługodawcy określonego w umowie terminu rozpoczęcia świadczenia usług na rzecz Usługobiorcy,
b. Niewykonania, nienależytego wykonania usług lub wadliwego ich rozliczenia
2. Reklamacje związane ze świadczeniem usług elektronicznych przez Obiekt należy składać niezwłocznie na adres e-mail: marketing@coco-spa.pl.
3. Reklamacja musi zawierać opis problemu będącego podstawą reklamacji, datę i godzinę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe Usługobiorcy (składającego reklamację).
4. Reklamację można wnieść w terminie 30 dni licząc od dnia, w którym usługa była wykonana lub miała być wykonana.
5. Obiekt dołoży starań, aby reklamacje były rozpatrzone niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od ich otrzymania. Jeśli rozpatrzenie reklamacji nie jest możliwe w tym terminie, Obiekt powiadamia o tym fakcie Usługobiorcę oraz o przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji.
6. Reklamacje, które nie zawierają niezbędnych danych określonych w punkcie 2 powyżej, nie będą rozpatrywane przez Usługodawcę.
7. Sprzedawcą usług oraz właścicielem strony www jest firma COCO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Strzegomska 199/1.4, 54-431 Wrocław, NIP 8992838301.
IV. Ustalenia Końcowe
1. Klient jest odpowiedzialny za prawidłowe wypełnienie danych w formularzu rezerwacyjnym. Hotel nie bierze odpowiedzialności za nieprawidłowy wybór terminu przyjazdu lub wyjazdu lub błędne wypełnienie formularza danych przez Klienta.
2. Za prawidłową obsługę pobrania kwot rezerwacyjnych odpowiedzialny jest system płatności elektronicznych Przelewy24.pl.
3. Hotel oraz firma obsługująca serwis rezerwacji online nie ponosi odpowiedzialności za niedostępność systemu wynikłych nie z ich winy i innych czynników niezależnych.